Jak moc mohou reklamní polepy zvýšit obrat v podnikání?

Datum článku: 3. 7. 2023

Vlastní reklamní polepy či nálepky jsou snadným, levným a efektivním způsobem, jak zvýšit povědomí o vaší firmě. Můžete díky nim dostat své produkty nebo služby mezi více lidí a zvýšit tak prodej i zisk. Nálepky můžete použít na balení produktů, na propagační dárky nebo třeba na automobil. Možností je spousta.

Jak moc mohou reklamní polepy zvýšit obrat v podnikání?

Nálepky zvýší povědomí o značce

Čím více budou mít zákazníci na očích vaši značku, tím více se k ní budou vracet. O tom není pochyb. Je tedy vhodné, abyste zákazníkům své logo nebo název své značky co nejvíce ukazovali. Jakmile se jim vryje do povědomí, máte vyhráno.

Nálepky můžete dávat na auta, okna, propagační materiály nebo na reklamní produkty. Propagace vaší firmy nebo vašeho jména prostřednictvím vlastních originálních nálepek navíc podvědomě vytváří i pozitivní dojem a zvyšuje viditelnost vašich produktů na trhu.

Nálepky můžete použít i jako alternativní způsob, jak zvýšit návštěvnost vašich webových stránek nebo sociálních sítí. Pomoci s tím může viditelně umístěný QR kód. Nálepky pak můžete rozdávat nebo dávat na zajímavá místa, kde si jejich umístění domluvíte či zaplatíte. Pomůže vám to přilákat více zákazníků, zvýšíte návštěvnost webových stránek i sociálních sítí. Budete více vidět a je tudíž šance, že oslovíte více zákazníků.

Reklamní polepy na auta

Hledáte-li ekonomickou formu reklamy, je dokonalým kompromisem polep na auto. Funguje to vlastně podobně jako billboardy u cest, jen s tím rozdílem, že za polep na autě zaplatíte jen jednou. Reklama na autě je vidět a lidé si jí vždycky všimnou. Ať už parkujete ve městě, stojíte v koloně nebo jedete po dálnici.  Jestliže zaujmete byť jedno procento lidí, kteří si denně prohlíží vaše auto, jste na dobré cestě k vyšším příjmům z podnikání.

Reklamní polep na autě navíc psychologicky působí seriózně a váš podnik lidé považují za zavedený. Je tedy vyšší šance, že vás případný zákazník osloví. A velkou výhodu má takový reklamní polep i pro vás samotné, neboť působí jako ochranná vrstva laku vašeho vozu.

Ovšem pozor, problematika polepů není zase tak jednoduchá, jak by se mohlo zdát. Legislativa například zakazuje používat nálepky, které by mohly napodobovat typické služební barvy nebo státní symboly. A dále je pak zakázáno lepit cokoliv do zorného pole řidiče. Vyjma dálniční známky, která se ještě v některých státech využívá v papírové formě. A nálepky nelze lepit ani na zadní sklo. Zde je přípustný pouze perforovaný polep, přes který je vidět.

Ale nebojte, profesionál si s polepem nejen na auto poradí. Na nabídku se můžete podívat třeba tady: https://justprint.cz/produkty/nalepky.

Nálepky jako flexibilní marketingový produkt

Samolepka se dá nalepit prakticky kdekoliv a kdykoliv. Vždy ale musí být v takovém formátu, aby zaujala. Ať už ji nalepíte na auto, diář, brožuru, katalog nebo na nákupní tašku či na nějaký dárkový předmět. Správně umístěná originální nálepka je vysoce efektivní a nepřímo vytváří dojem ze značky.

Reklamní nálepka může být v jakémkoliv formátu i velikosti. Oblíbené jsou i výsekové samolepky v netradičním tvaru. Pamatujte však na to, že nálepky i polepy musí být vždy vyrobeny jen z těch nejkvalitnějších materiálů. Už jen z toho důvodu, že případnému zákazníkovi vydrží dlouho a ve stále perfektní kvalitě.

 

Zdroj obrázku: Kzenon / Shutterstock.com

Autor: Lenka Kostková