Co pro klienty znamenají hvězdičky, které označují jednotlivé hotely?

Datum článku: 7. 5. 2018

Vybíráte hotel podle hvězdiček nebo ani vlastně nevíte, co konkrétně znamenají? Pomůžeme vám, zorientovat se. Asi největší rozdíl je v úklidu, výměně ložního prádla a sociálním zařízení.

Co pro klienty znamenají hvězdičky, které označují jednotlivé hotely?

Jedna hvězdička *

Nejvíce vás bude asi zajímat, že toalety a sprchy jsou společné, jedny na každém patře. Totéž platí pro televizi, rádio. Ručníky vám vymění jednou za 3 dny, ložní prádlo jednou za týden.

Dvě hvězdičky **

V dvouhvězdičkovém hotelu má 50 procent pokojů vlastní hygienické zařízení, v pokoji najdete už i telefon a pokoj od dveří by měla dělit předsíň. Ručníky vyměňují jednou za 3 dny, ložní prádlo jednou za 4. Ve takovém hotelu má 50 procent pokojů vlastní hygienická zařízení.

Tři hvězdičky ***

Ve trojce musí být vlastní toalety a sprchy i se základní kosmetikou, v hotelu má být alespoň jeden apartmán a na výměnu ručníků máte nárok každé 2 dny, ložní prádlo vám vymění jednou za 3 dny.

Čtyři hvězdičky ****

Až 70 procent pokojů musí mít v koupelně vanu, na každých 30 má připadat jeden apartmán, nesmí chybět fén, hygienické potřeby, ručníky mění každý den, ložní prádlo jednou za 2 dny. Některé hotely s bazénem nabízejí i župan a jendorázové pantofle.

Pět hvězdiček*****

V pokoji je samozřejmostí župan a pantofle, které vám vymění jednou za 2 dny, ručníky a ložní prádlo mění každý den a automatickou součástí pětihvězdičkového pokoje je i klimatizace.